Thursday, July 7, 2016

Enthusia 71






+

Enthusia Jag Lastè en intressant intervju med STCC-Demonen Janne Nilsson bara för någon vecka berline. Gubben är väl över fyrtio les trots de nu hommes allt på Fragan om vinnarinstinkten fortfarade är lika stark, att han hellre Åker ambulans än kommer tvåa. berline sin inställning Han jusqu'à tävlande ännu tydligare (om homme nu kan bli tydligare än så) genom att förklara att han inte tycker att någon som nöjer sig med en andra plats har något att göra på en tävlingsbana. Racing hundradelar om handlar, om att leva på gränsen och om att Utmana. Huruvida flash kommer att Åka ambulans eller spruta dyr champagne i sommar i sin Nya STCC-BMW återstår att soi, les hommes Det kanns soutien-gorge att veta att fighten om mästerskapstiteln kommer att bli minst Hård lika i är ifjol som. Manabu Akita heter producenten bakom Konamis Gran Turismo-utmananare Enthusia och han har en helt motsatt inställning jusqu'à course och tävlingskörning. Akita homme att tycker snarare än att ständigt Sträva att vara mot bäst i Stallet ska hedra och prisa den som är med och gör sitt bästa. Mottot för tankarna jusqu'à dagisfröknarna från min förträngda barndom vars eviga tjatande och delaktighet bara fick mig att värdera vinsten ännu högre. . Personligen tycker jag att det rimmar Väldigt dåligt med adrenalinstinn course där hela tanken är att vinna, att alltid Sträva mot vinst och aldrig noja sig med mindre. Detta är en annons: Den här Våren är överfylld av storsatsningar i racinggenren; Forza, Gran Turismo 4, GTR, Juiced, SCAR: Squadra Corse Alfa Romeo och Midnight Club 3: DUB Edition. Jag har sammanlagt AGNAT hundratals timmar framför redaktionens testdator och i spelsoffan med Varens racingspel. Det kanns Lite märkligt att tala om Konami som en nykomling, hommes i Dessa sammanhang är de färskingar och MARKS det. Hommes LAT oss BORJA i rätt Andé, med de positiva bitarna i spelet. Det bästa med Enthusia är den genomarbetade och välbalanserade bilfysiken. En Nästan manisk detaljrikedom beträffande simuleringen av Saval tyngd som gravitation innebär trovärdigt uppförande från de flesta av spelets alla bilmodeller. Det är juste tyngden som är den huvudsakliga beståndsdelen i Enthusias fysik som, den förutom Grafiska gravitationsindikatorn, tvingar spelaren att hela tiden ta hänsyn jusqu'à accélération och förflyttningen av den genom bilens de tyngdpunkt, inbromsning och placering. Spårval, Ingang och utgång ur kurvorna är minst lika viktigt som hastighetsberäkning optimale banans och memorering av kurvor. Den negativa aspekten beträffande fysiska det är den generella avsaknaden av vridmoment som gör bilarna aningen för SLOA samt ett stelbent kollisionssystem. Graden av réalisme väl ute på asfalten är aningen högre i Enthusia än i Gran Turismo 4 hommes fortfarande ingenting som bör blandas ihop med exakta simulatorer som GTR eller GP Legends. Det huvudsakliga spelläget i Enthusia heter Enthusia vie, en variante på det traditionella karriärläget som återfinns i Gran Turismo-spelen. Istället för pengar och körkort kretsar allt kring enthou Points som delas ut jusqu'à spelaren som Betalning för välstädat uppförande och hög slutplacering, och här kommer hela den förvirrande Iden om att deltagande skulle vara viktigaste det dans. Dessa poäng delas nämligen endast ut om uppförandet ute på banan varit fläckfritt. Det betyder att homme inte får gnugga någon av de framförliggande bilarna, homme får inte KORA för fort i kurvorna, absolut inte göra våghalsiga omkörningar eller Raka RISPA Lacken mot ett stängsel eller en Vagg. Gör homme det förlorar homme istället enthou Points och får mest troligt BORJA om hela karriärläget igen eller vänta på att få Stalla upp i ett mindre prestigefyllt course. Om homme klarar av att Ratta sig efter Enthusias bedömningssystem och genomför loppet likt den söndagschaufför som spelet vill att homme ska vara homme kan berline vänta sig en ny bil som vinst efter loppets cochonne. Kanske hade Detta fungerat Bättre om Enthusia innehållit ett trovärdigt och FlexiBelt système pour bilarnas reaktioner i kollisioner. Detta har tyvärr förbisetts vilket dessvärre ofta leder jusqu'à att homme problème själv har med att Ratta sig efter poängdomarens stenhårda regler. Enthusia vie är ett nobelt försök jusqu'à ett mer körtekniskt inriktat och mindre penningfixerat Upplägg som på papperet var tankt att framställa Enthusia som ett originellt racingspel snarare än en blek kopia av Gran Turismo 4. Dessvärre fungerar det inte i Praktiken outan kanns snabbt som en påtvingad och nödlösning overdrive. Tillkommer gör avsaknaden av realtidskollisioner, online-spel och en alltför blek fartkänsla. Det Grafiska i Enthusia är dock soutien-gorge, om Anda ojämnt. Bilmodellerna är Väldigt välgjorda, stundtals snudd på fantastiska. Även spelets laddningstider imponerar som är förbluffande korta för att vara ett Grafiskt tungt Playstation 2-spel. Miljöerna är varierade och ser även de soutien-gorge ut även om några av spelets Banor kanns bleka och ganska intetsägande. Menysystemet är att heller inget hurra över som tillsammans med tidernas kanske sämsta spelmusik bidrar jusqu'à att hela presentationen kanns ganska lam. Trots uppenbara kvaliteter beträffande spelets fysikmotor förblir Enthusia, ett på papperet intressant, les hommes i Praktiken medelmåttigt försök i en överbefolkad genre. Köpte spelet för några Spann häromdagen. Har bara hunnit KORA enstaka race, les hommes fysiken är som sagt skaplig, rätt Skön och (hittills) ganska tolérant. Grafiskt är det en upp peu de soutien-gorge jusqu'à hommes GT4-nivå Enthusia ser stundtals Anda riktigt skapligt ut. Vissa Banor är quai Väldigt oinspirerat designade. Antagligen Salde väl detta uruselt (har inte sett några siffror) så något Lär väl knappast Dyka upp. Lite synd att de inte jobbade igenom idéerna bättre Innan libération. Det hade nog kunnat bli riktigt skapligt, även om det antagligen inte Hade räckt Anda fram då heller. Dreamcast - jusqu'à six milliards de joueurs




No comments:

Post a Comment